woensdag 2 juli 2014

Eerste indruk

Ciate very colourfoil manicure

Vandaag laat ik mijn eerste indruk horen over de Ciate very colourfoil manicure doosje !
Dit doosje heb ik gekocht bij de bigbazaar voor 8,99.


Het doosje ziet er zo uit. het lakje die erbij krijgt heet ciate pepperminty. Het is een mint groene nagellak en ik persoonlijk vind de kleur super mooi ! Voor een prijs als 8,99 kon ik dit setje natuurlijk niet laten liggen omdat normaal een lakje al aan de dure kant ligt en dit nog wel betaalbaar is !


Hier zie je de inhoud van het doosje. Het zijn dus verschillende stukjes folie voor op je nagels. Een soort lijm lakje en een nagellak.

Het doosje ziet er leuk uit en pakt snel je aandacht. Het lijkt me een heel leuk effect met folie.
Ik heb er wat reviews over opgezocht op youtube en het ziet er erg mooi en leuk uit !

Ik kan natuurlijk zelf niet wachten om het manicure setje snel uit te proberen!

Willen jullie een review zien van dit setje zien en wat is jullie eerste indruk van het setje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten